donderdag 5 juni 2014

Wishing you all the best

Op zoek naar inspiratie voor mijn kaarten "nieuwe stijl" kwam ik op het blog van Nicolet. Prachtige kaarten maakt ze, en bij deze kaart dacht ik: daar kan ik wel wat mee.
Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt:



Gewoon een stukje craft, een witte cardstock en een paar stukjes DP van rosa dotje.
De hartjes zijn uit de cardstock gestanst met een mal van Marianne Design. Daarachter dus 3 kleine stukjes papier uit een blokje van Rosa Dotje geplakt.
De geschulpte rand komt uit een doohickey van Magnolia, het vlindertje is van MFT, en de tekst tenslotte van LOTV.

Eigenlijk is de kaart gemaakt van materialen die ik al in huis had....  Zo zie je maar dat je een heel eind kunt komen zonder al te veel nieuw aan te schaffen, wat ik overigens natuurlijk wel gedaan heb afgelopen week.... 




Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden, ik ben in ieder geval tevreden.

Liefs Diana.




1 opmerking:

Je@net zei

Een prachtige kaart, Diana. Heel mooi dat rood met wit in combinatie met kraft!