zondag 29 juni 2014

HUGS!

Geïnspireerd (lees schromelijk gekopieerd...) door deze kaart, ben ik gister aan de slag gegaan.
Ik maakte er deze versie van, weer zo'n snelle kaart met een groot effect.
Ik wilde eerst de tekst "Thanks" stempelen, ik had de (clear)stempel van de sheet gehaald en zo opeens was het stempeltje spoorloos... En tot op heden niet weer gevonden. Zelfs vanmorgen niet, toen ik mn hele kamertje leeg heb gehaald. Ik krijg dinsdag nieuwe (tweedehands) meubeltjes en buro, dus moest mn hele hobbykamer zojuist leeg.  Het goede nieuws is dat ik het kamertje niet meer hoef te delen met mn kinderen. Ook van hen hebben we de kamers opgeknapt, en de oudste kan nu heerlijk op zn eigen kamer chillen (pubertaal)...


Terug naar de kaart. Eigenlijk heel simpel, een stukje papier kleuren met distress-inkt, een tekst stempelen, 3x matten en op een wit cardstockje plakken. 2 vlindertjes van papierklei en klaar is je kaart. Leuk om met diverse teksten te maken, en een voorraadje te maken voor diverse gelegenheden.



Ik weet niet of het iets toevoegd, maar ook nog een close-upje:




Fijne zondag en leuk dat je weer langs kwam!

Liefs Diana.



Geen opmerkingen: