zondag 1 juni 2014

En nog twee stuks...


Lekker zo, deze  kaarten. Geen uren in je hobbykamer, maar gewoon even hier en daar een uurtje. Ik hoop dat ik de smaak weer te pakken heb. Te meer omdat ik natuurlijk ook al weer van alles heb besteld.... 

Deze kaarten maakte ik dus met mijn huidige collectie stempels, waarbij ik er achter kwam dat dat ook prima gaat. Maar toch bij betstellen he, ik kon het niet laten...

De eerste met wederom de ripples, een vlinder van Marianne Design, en een tekst van LOTV.
Beetje cardstock erbij, en klaar is je kaart.



De tweede kaart met een mooie bloem uit de set van IndigoBlu, Live, Love, Laugh
De stippenstempel onder de bloem is van Unique, Grunge Stippen.
Ik heb hm 1 keer beïnkt, en twee keer afgedrukt, zodat ik twee tinten rood kreeg.
De bloem is bewerkt met embossing poeder, de stempel is van LOTV, en de vlinder van Crafty Individuals.



Ik heb ergens in maart een enveloppen-maker gekocht, en heb bij deze kaart gelijk maar een passende envelop gemaakt.


Bedankt voor je bezoekje, en een fijne avond.

Liefs,
Diana.





1 opmerking:

Trijntje zei

Hoi Diana. e zijn superleuk. OOk eenvoudig kan heel mooi zijn. Je moet het maar bedenken! Groeten Trijntje