zaterdag 28 juni 2014

Butterfly's...

Ja, dames, alweer een kaartje, en zoals jullie zien in een hele andere stijl als de vorige. Hoewel deze ook nog vrij rustig en simpel van opbouw is. Ik heb een stempel van Crafty Individuals gebruikt, de CI 347.
Deze lag vorige week zomaar in mijn mandje... Nee, niet mijn virtuele mandje, maar een echte. Zo een die je niet met één druk op de knop weer leegt... Ik heb namelijk hier in de buurt een enorm leuk winkeltje ontdekt, en ze hebben werkelijk alles. Heel gevaarlijk....



Ik heb zowaar een DP-tje gebruikt uit een zwart-wit blokje van Bo Bunny. Hieroverheen eerst met distress stains geweest (Picket Fence). Vervaolgens een aantal bijpassende stempels uitgezocht en rondom de vlinders gestempeld. Zowel de swirl als de bloemenstempels in de hoeken zijn van Katzelkraft (KTZ102). Deze set heb ik al erg lang, ook al heel veel gebruikt (not...), maar kwam nu goed van pas. Is ook een hele mooie set, maar ik kon er tot voor kort niet goed mee overweg.


Vervolgens de vlinders nog een keer gestempeld, ingekleurd met distress markers, uitgeknipt en iets opgebold en vastgezet.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met deze kaart.

Liefs Diana.





3 opmerkingen:

Je@net zei

Oooh...wat verleidelijk zo'n winkeltje in de buurt. Heerlijk, joh, lekker van genieten, zoveel winkeltjes zijn er niet meer!
Je kaartje is prachtig, wat een mooie vlinders!

jolanda zei

leuk gedaan, maar mis je magnolia kaartjes eigenlijk ook best wel.
Persoonlijk hou ik nml. niet zo van deze stijl

Hanny zei

Wow, wat heb je dit mooi gemaakt Diana, ik vind die vlinders superleuk. Haha, inderdaad heeeel gevaarlijk om zulk leuk winkeltje in de nabijheid te hebben, slecht voor je centjes maar och, iedere hobby kost geld en je bent lekker ontspannen bezig.
Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl