woensdag 30 oktober 2013

Lekker roze..

Afgelopen weekend een hele gezellige clubdag gehad, van de cutie-kaarten-vitrine en de Magnolia club.
Ik kleur al veel met de distress markers, maar Miranda heeft me nog het nodige bijgebracht, via een workshop. Zo kon ik nooit overweg met de pads, en laat Miranda nu juist met de pads inkleuren. En ik moet zeggen dat het eindresultaat me prima bevalt, ik ga er zeker mee door.


Ook moet ik Ria bedanken, van haar kreeg ik de vlinders en het frame. Het zal je niet verbazen dat ik inmiddels ook e.e.a. heb besteld, zodat ik ze zelf kan maken. Je ziet ze steeds meer op kaarten, ik vind ze prachtig.

Nog even een close-up van de afbeelding, in mooie zachte kleurtjes.


Fijn dat je weer even kwam kijken, fijne dag verder!

Liefs Diana.



4 opmerkingen:

scrapfertier zei

Dat inkleuren is je heel goed gelukt En de kaart is ook een beauty.
Leafs Tietje.

Muuske zei

Prachtige kaart.Heel mooi gekleurd.groetjes Margo.

Krista zei

Wat een lief kaartje is het geworden zus!

Groetjes Krista

Marlies zei

Een hele mooie kaart! Het heeft een prachtige, zachte uitstraling! Super mooi. het lijst erop is ook heel leuk erbij. groetjes, Marlies