zaterdag 5 oktober 2013

Herfst

Afgelopen week dan eindelijk het nieuwe papier van Maja binnen gekregen, wat een prachtige lijn weer zeg! En ja, dan blijft het natuurlijk niet bij het bestellen van een paperpadje natuurlijk..... Ik heb ook een stempeltje van Bildmalarna besteld, ze zijn zo lief....

Ik heb er deze kaart mee gemaakt.



Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:

The stamping Cottage, Verras ons

En... op verzoek een glimp van mijn hobbyhonkje :).


en natuurlijk heel veel trolley's

Lekker he, het is niet groot, maar een heerlijk plekje, zo onder her raam.

Fijn weekend allemaal!

Liefs Diana.





4 opmerkingen:

nicolet zei

Een schitterend kaartje en dat papier van Maya is zoooo gaaf.
Maare die scrapkamer van jou is een beauty hoor. Hier kun je heerlijk bezig zijn en ons verrassen met geweldige creaties. Veel plezier in je hobbyhonk!!
Groetjes Nicolet

Muuske zei

Prachtige herfstkaart heb je gemaakt.Leuk stempeltje is het.Prachtige knutselkamer heb jij.groetjes Margo.

Hanny zei

Wat een schatje van een kaart, prachtig gemaakt. Je hobbyruimte ziet er prachtig uit, zo mooi netjes ook, heel wat anders als de mijne haha, als ik geknutseld heb is het echt een chaos;)
Liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marga zei

Mooie kaart Diana. Leuk dat je meedoet met de challenge van The Stamping Cottage. En heerlijk toch die eigen hobbyruimte.

Groetjes Marga