donderdag 22 augustus 2013

Summer Wedding Tilda

Afgelopen week nog met dit schatje aan de gang geweest. Ik heb me nogal misdragen laatst met de Magnolia's. Er zijn ook zulke mooie stempeltjes uitgekomen, ik kon me niet beheersen.
Waarschijnlijk geen verrassing dat ik weer met met de distress markers heb ingekleurd, en het papier van Maja (Sofiero) is.... ;).



Ik heb thuis een bak vol schelpen staan, en die zaten zo gigantisch onder het stof, dat ik ze afgelopen weekend in een vergiet heb gedaan en heb afgespoeld. Ik heb ze buiten in het zonnetje gelegd om te drogen, en kwam aansluitend op het idee om er een kaart op te leggen en te fotograferen. Ik vond het wel een leuk effect geven.

Nog even het gebruikelijke close-upje:


Bedankt weer voor het langskomen en alvast een prettig weekend!

Liefs Diana.



3 opmerkingen:

jolanda zei

super mooie kaart

Hanny zei

Wow, dit is echt een schatje, prachtig weer!
fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Muuske zei

prachtige kaart.leuk gefotografeerd met de schelpen.groetjes Margo.