zaterdag 17 augustus 2013

Bridal Couple

Hallo allemaal,

Het is lang stil geweest hier, maar ik ben er weer! We hebben een heerlijke vakantie gehad, en daarna is het altijd weer lastig opstarten.
Maar ik heb niet helemaal stil gezeten hoor, ik heb al weer een aantal kaartjes klaar, ik zal ze vandaag eens op de foto zetten..

Deze kaart is gemaakt n.a.v. de wedstrijd bij het Freubelstraatje, waar het uitgangspunt een sketch is.


Ik het het bruidspaartje ingekleurd met mijn copics, en weer het mooie papier van Maja gebruikt.


Verder nog wat Fran-tage gebruikt, hoewel ik dat nog wel een gedoe vind telkens. Ben elke keer bang dt ik mijn plaatje er mee verpest en opnieuw kan beginnen. Maar hier heeft het redelijk goed uitgepakt.

Ben benieuwd naar jullie reacties en allemaal een fijn weekend.

Liefs Diana.



4 opmerkingen:

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

Scraptastische hobby zei

Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! En ik ben met je eens als je weg bent dan andere dingen doen dan bloggen en freubelen! Je kaartje is prachtig, heel mooi papier, dat is al het halve werk, vind je ook niet, hihi. Mooi gemat en prachtig afgewerkt. En de frantage is idd mal spul, je bent altijd bang dat het de verkeerde kant op waait. Ik stip de buitenrand altijd met m'n vinger aan met wat versamark! Vind dat zelf handig, misschien heb je wat aan de tip.
Lieve groetjes van Gerie

nicolet zei

Lekker nagenieten van de vakantie en hopen dat er nog vele mooie zomerse dagen zullen volgen...heerlijk.
Je kaartje is weer schitterend zoals altijd.
Fijn weekend.
Groetjes Nicolet

Marlies zei

Wij zijn ook pas terug van vakantie en ik moet er ook weer inkomen. Ik ben nu dus ook weer met bloggen begonnen en kom je mooie kaart bewonderen! Super mooi gemaakt! Mooie kleuren, details en een lief bruidspaar. groetjes, Marlies