maandag 10 juni 2013

Special Day Tilda

Gister met het koude weer weer lekker achter de keukentafel gekropen, wat een straf...
En aangezien dit lieve stempeltje vrijdag in de brievenbus lag, kon ik het natuurlijk niet laten om hier mee aan de slag te gaan. Het stempeltje heb ik gewonnen bij de Cutie Kaarten Vitrine, ik had daar de thema wedstrijd gewonnen, wat een verrassing zeg, zomaar een stempel uit de nieuwste collectie!

Ik heb gestempeld met Adirondack, Mushroom. Je krijgt dan niet van die zwarte lijnen, welke ik soms vooral bij lichte kleuren wel erg hard vind. Het ging prima met de distress-markers, hoewel ik het idee heb dat het bij het dekentje iets van zijn kleur heeft afgegeven.

Zelf ben ik eigenlijk wel erg tevreden over dit kaartje, het heeft wel een beetje weg van "chabby chic" hoewel dat eerst niet de bedoeling was. Het is tenslotte altijd maar weer afwachten wat het eindresultaat wordt.




Verder laat ik deze kaart meedoen met de volgende challenges:

The Hobby House: Anything Goes
Challenges 4 Everybody: Anything Goes
Scrap-Cards Challenge: Kleurenchallenge

En hij doet natuurlijk mee met de Juni-wedstrijd van de Scrap- en Stempel-club (sketch).

Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen, en een fijne avond verder!

Liefs Diana.

8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Diana,wat een lieverdje in die zachte tintjes,mooi ingekleurd ook! lieve groetjes Miranda

Hanny zei

OO Wat een schatje, deze heb je weer geweldig mooi gemaakt, lieve kleuren, mooi ingekleurd en leuke details.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anoniem zei

thank you for joining us for the Hobby House first challenge
Hugs Kate xx

Angelique zei

ooh wat een prachtige kaart.
Super gemaakt.

Bedankt voor het mee doen aan de Challenge bij Scrap Cards Challenge Blog.

Veel liefs Angelique

jolanda zei

prachtig kaartje

Pami zei

Gorgeous card, love the soft colours. Thank you so much for sharing with us at our first challenge at Hobby House, hope to see you again soon! Pami x

Trijntje zei

Hoi Diana, Wat maak je prachtige kaarten. Ik ga je volgen Groeten Trijntje

femke zei

heey diana,

een prachtige kaart is het geworden!!!

groetjes femke