zaterdag 1 juni 2013

Make a Wish

Aangezien het toch koud was vandaag, ben ik maar lekker aan de keukentafel gaan zitten.

Ik vind dit stempeltje toch zo'n lieffie, zo lekker onschuldig. Ik had h'm al een tijdje geleden ingekleurd, ik wilde eens de achtergrond inkleuren met copics. Op zich was dat prima geslaagd, alleen bij het uitknippen ging het fout. Ik wilde de beentjes knippen, en de rest stansen met een ronde nestabilitie. Helaas had ik al te ver geknipt toen. 

Dus ik vanmorgen stempelen en alles klaar gelegd, toen me te binnen schoot dat ik er nog één moest hebben liggen. En dat was precies in de juiste kleur voor de reeds uitgezochte papiertjes. Dat ging lekker vlot dus.



Ik heb (weer) de papiertjes van Maja Design, Vintage Spring gebruikt.
Verder nog wat stansjes en bloemen toegevoegd.

Nog even een close-upje.


Fijne zondag morgen, er is hier een (kleine) hobbybeurs morgen, ik ga er ff lekker rondneuzen...

Liefs Diana.

5 opmerkingen:

Patricia Wanten zei

Super mooie kaart, Diana. Mooie zachte kleuren en schitterend papier. Ook super mooi ingekleurd.
Groetjes

Patricia

Hanny zei

O Wat ziet er dit schattig uit, wat een prachtig papier is dat toch en je hebt het echt zo mooi gemaakt.
Veel plezier op de hobbybeurs morgen.
Fijn weekend, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieverdje en dat papier is idd erg mooi,heb er ook net twee kaarten mee gemaakt,veel plezier op de hobby-beurs morgen,altijd leuk,rondneuzen en inspiratie opdoen...lieve groetjes Miranda

Krista zei

Wat een prachtig kaartje zus, prachtig papier. Ik word er weer hebberig van, hihihi! Tot strakkies!

Groetjes Krista

jolanda zei

heel mooi kaartje