woensdag 26 juni 2013

LOTV en top 3!

In de afgelopen maand heb ik meegedaan aan 2 kettingen. Ik maak tegenwoordig eerst mijn kaarten, en meld me er dan pas voor aan. Zo heel hard gaat het op het moment nl niet met het freubelen, en als je je aanmeld, moet je het natuurlijk ook kunnen nakomen.

Dit kaartje was voor de rose ketting van de Cutie Kaarten Vitrine.
Ik blijf dit een lieffie vinden, dit balerinaatje van LOTV.
Verder werderom het prachtige papier van Maja gebruikt. Heb af en toe het idee dat ik al mijn andere paperpadjes wel weg kan doen, ik ben helemaal verslaafd aan de pads van Maja.




Ennnnn....,

ik zag zojuist dat ik met deze kaart de top 3 heb gehaald bij Scrap-Cards Challenges
Ben er super trots op!


Leuk dat je weer langs kwam!

Liefs Diana.




4 opmerkingen:

Marga50 zei

Hoi Diana, wat een supermooie kaart heb je gemaakt,wat een leuke digi. Fijne dag groetjes Marga.

Angela zei

Woww Diana wat een beauties!!! Allebei!! Maja kan dan wel schitterend papier zijn.... je moet er ook nog iets moois mee kunnen maken; jij bent geslaagd met de dikke tien!!! Prachtige kleurencombinaties en schitterende details zonder dat het bomvol is!! Geweldig!!!
grt Angela

Patricia Wanten zei

Eerst en vooral een welverdiende top 3 plaats, gefeliciteerd daarmee. De kaart voor de rose ketting is ook een beauty. Het papier is dankbaar om mee te werken maar je moet er dan ook nog mooie dingen kunnen bij maken. En dat is volgens mij helemaal gelukt.
Groetjes

Patricia

jolanda zei

mooie kaart en gefeliciteerd met je top 3 plaats