donderdag 9 mei 2013

Mimo en Mimmi

Laatst een clubdag gehad van Scrap en Stempel, bij The Stamping Cottage, en zo opeens lag er een stempel in mijn winkelmandje: Mimo en Mimmi, te leuk om te laten liggen! Ik heb er zelfs al twee kaarten me gemaakt, de andere zal ik later laten zien! Ik vind het zo'n leuk tafereeltje, en je kunt er alle kanten mee op.


Het papier is van Authentique, Fresh. Een prachtig paperpadje, met mooie zachte kleuren.
Ik heb het afdrukje ingekleurd met mijn copics, en wat zo lekker makkelijk is bij Bildmalarna is dat er al een gekleurd voorbeeldje op de verpakking zit. Ik vind dat wel handig, kun je goed zien waar schaduwen aan te brengen, en waar wat lichter te kleuren.En ik moet zeggen, ik ben best tevreden over het inkleuren...
Verder niet zo heel veel toegevoegd, een paar bloemetjes en een paar kleine vlindertjes.


Liefs Diana.

5 opmerkingen:

Hanny zei

Goh, wat leuk dat zo'n mooie stempel zomaar in je winkelmandje valt hihi. ik heb dat weleens met online shoppen, ineens heb ik op de knop gedrukt voor ik het weet...lol.
Je kaart is prachtig, wat een schatje!
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.com

Marga50 zei

Wowwwwwww Diana, schitterend mooie kaart heb je gemaakt en wat een leuke stempel, ik ken ze nog niet. Maar hij is top.!Groetjes Marga.

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een schattige stempel en mooi papier. groetjes, Marlies

nicolet zei

Je kaartje is echt geweldig geworden Diana en super gekleurd!
Groetjes Nicolet

jolanda zei

heel mooi kaartje met leuk afdrukje