zaterdag 11 mei 2013

Kerstkaart nr11.

Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blog-posten. Zo leuk om te lezen! 

Om een beetje op schema te blijven mijn 11e kerstkaart klaar!
Gemaakt n.a.v. een sketch van de Cutie Kaarten Vitrine

Ik ben weer eens in de weer gegaan met mijn distress-inktjes (pads).
Ik blijf het lastig vinden, ook qua papier.

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welk papier jullie gebruiken, en wat zijn de voordelen van de distress-markers t.o.v. de pads?



Ben benieuwd wat jullie van mijn inkleuren tot dusver vinden....

Liefs Diana.

5 opmerkingen:

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Diana en wat heb je haar mooi ingekleurd met distress inkt.Fijn weekend, groetjes Marga.

Hanny zei

Wat een schatje, mooi ingekleurd en het papier is ook al zo mooi.
Ik kleur in met faber castell aquarelkleurpotloden dus kan je niet helpen op het gebied van papiergebruik.
Leuk dat je mee loot voor mijn candy, succes,

liefs Hanny
http://tierelantijntjes.blogspot.com

jolanda zei

heel mooi kaartje.
Zelf gebruik ik de navullingsflesjes en heb ook zitten twijfelen aan de stiften omdat ik de schaduw niet zo heel erg duidelijk kan krijgen

Marlies zei

Een hele mooie kaart, een heel lief uitstraling door de zachte kleuren. Je hebt Tilda prachtig gekleurd! Ik kleur met distress refills en met de markers heb ik geen ervaring. groetjes, Marlies

Creation by Heart zei

Hallo Diana,
Wat ik van jouw inkleuren vind????? Super, zo mooi zacht en mooi in elkaar overlopend zijn de kleuren.
Ik kan je geen advies geven over markers versus pads, gebruik geen van beide. Ben wel in de weer met potloden, maar dat is tot nog toe geen succes:(
Fijne dag nog, lieve groeten, HennyB:)

PS: bedankt voor jouw reacties op mijn blog, you make me smile.