zondag 6 januari 2013

Winterketting

Deze kaart maakte ik onlangs voor de winterketting van de Magnolia-club.
De kaart is inmiddels ontvangen, dus kan ik h'm ook hier laten zien.


De sneeuwman is al van een oudere collectie van Magnolia, maar blijft mooi. Verder het prachtige papier van Maja-design gebruikt, mijn favoriete merk inmiddels.
Bloemetjes van WOC (hoe kan het ook anders...) en de tekst van LOTV.

Nog even een close-upje:


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs, Diana.





4 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Creation by Heart zei

Lieve Diana,
:( wat jammer dat je zo weinig reacties krijgt. Ik moet maar weer wat vaker op het blog kijken.
De sneeuwpop vind ik een snoepje en de kaart is weer beeldschoon. Ook de bloem-decoraties vind ik super.
De ontvanger van deze kaart, kan zich gelukkig prijzen. Ik kijk uit naar jouw volgende creatie.
Lieve groeten, HennyB:)

Elly zei

Hoi Diana,

Leuk dat je volger bent geworden! Jij maakt ook hele gave kaarten zeg!!

groetjes, Elly

Nellie zei

Heel mooi kaartje Diana,
leuk dat je volger bent geworden van mijn blog en dank je voor je complimtjes
Lieve groetjes Nellie