dinsdag 1 januari 2013

En alweer een kerstkaart

Allereerst de beste wensen voor dit jaar! Ik hoop dat jullie de jaarwisseling goed zijn doorgekomen.

Deze kaart had ik al even klaar, maar nog niet laten zien. Deze gaat alvast in de doos voor kerst 2013. Beter te vroeg begonnen dan te laat ;).

Ik heb een digi van digi van Cuddly Buddly gebruikt. . Ik vind dat heerlijk die digi's. Wanneer ik weer eens denk zelf geen stempels meer te hebben (en dat denk ik regelmatig....), ga ik eens lekker neuzen op site's welke digi's verkopen. Kopen en hup, 2 minuten later kun je kleuren.
En daarbij had ik ook nog eens een mooie stans van Spellbinders, en zo opeens kwam dit kaartje uit mijn handen.

Tevens is dit de eerste kerstkaart voor mijn album bij Scrap en Stempel.







Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Liefs, Diana.

4 opmerkingen:

Hanny zei

Wat een schitterende kaart, erg mooi gemaakt, leuk met die "sneeuwvlokjes".
de beste wensen voor een gezond en liefdevol 2013.
liefs Hanny

jolanda zei

prachtige kaart
de beste wensen

Nellie zei

Heel mooi kerstkaartje en een goed begin voor de volgende kerst.
De beste wensen voor het nieuwe jaar
Lieve groetjes Nellie

Krista zei

Wat een snoeppie, helemaal geweldig!!

Groetjes Krista