dinsdag 30 oktober 2012

Nr. 34...

Ik lig lekker op schema, dit is mijn 34e kerstkaart, ik zit helemaal in de flow van kerstkaarten.
Ik heb Tilda met Lam gebruikt, zo'n schatje. En weer papier van Authentique, Bundle. Heb ik al verteld dat ik n mij hebzucht per ongeluk 2 van deze pads heb besteld....? Komen ook wel op denk ik, want het is een prachtige paperpad, is hoog binnengekomen in mijn top 10!
Verder de kaart vrij naturel gehouden, ook wel eens mooi om het papier zelf te laten spreken.


Nog even een close-up en ik zie nu pas dat ik de wangetjes vergeten ben om mooi rood te maken. Ik doe dat altijd met een beetje chalk, dus dat ga ik zo nog maar even doen.


Bedankt voor je bezoekje,
fijne avond!

Liefs Diana.


1 opmerking:

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart Diana! Goed van je om al 34 kerstkaarten af te hebben, dat lukt mij echt nooit! groetjes, Marlies