zaterdag 18 augustus 2012

Kerst bij 30 graden.

Nou ja, bij 30 graden..., deze kaart is al een tijdje af, maar nog niet geplaatst.
Het is naar een idee van Janet van Hobbyvision en ik vond het zo'n leuke kaart, en de beschrijving stond er bij, dus ik ben zo vrij geweest deze na te maken. 

Ik zit aardig in mij oud-rose modus, er staan er hier al meerdere op de kast te pronken. Er staat er nog één, maar deze kan ik nog niet laten zien. Ik vind het een heerlijke kleur om mee te werken, maar wil toch de volgende kaart eens in een andere kleur maken.


Het papier is van Maja-design, Vintage Summer. Wat een mooie paperpad is dat zeg.
Ik heb Tilda weer eens met mijn distress inkten gekleurd. Meestal pak ik mijn copics, maar verandering van spijs doet eten zeggen ze, en bij dit papier vind ik distress inkt beter passen copics.

In het schuine vakje zit een soort label, met tekst. Dit wijkt iets af van de beschrijving, maar kan dus ook prima.


Nog even een paar close-upjes:



Prettig weekend verder, leuk dat je weer langs kwam!

Liefs Diana.


2 opmerkingen:

Marlies zei

Een hele mooie kaart!! Leuk design, mooi papier en een schattige Tilda! ook een mooie sterrenrandje! groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Diana,wat een mooie kerstkaart,schitterende kleurencombinatie en Tilda is supermooi in distressinkt,alle lof,warme groetjes,pfff,Miranda