woensdag 18 juli 2012

Happy everything

Vandaag mijn vrije dag o.a. besteed aan het maken van een kaartje.
Dit lieve stempeltje (LOTV) lag al heel lang op me te wachten, om precies te zijn vanaf half februari, want ik kreeg deze op mijn verjaardag *schaam, schaam*.
Ik ben eens lekker aan het distressen gegaan, de afbeelding is ingekleurd met distress inkt en ook alle randjes heb ik gedistressd. Ik heb weer het Maja papier gebruikt, en dat heeft al een vintage look.






Met deze kart wil ik meedoen met de volgende challenges:

Groetjes Diana.



4 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een schatje, Diana!!Een heel lief kaartje. Bedankt voor het meedoen met ATSC. Suc6 en hopelijk tot een volgende keer. Liefs, Nicole

Creation by Heart zei

Lieve Diana,
Wat is ie weer superdesuper, zo lief met dat plaatje. Het laat je glimlachen. Succes met de challenge, voor mij ben je een winner:)
Lieve groeten HennyB:)

Karen Petitt zei

this is so gorgeous! i love how you have coloured her, and the papers really make it vintage style - beautiful card hugs karen x

Pop's Cards zei

Hi sweetie this is amazing,thank you for joining us at Die-ing for a challenge this time hugs Pops x x x