woensdag 18 juli 2012

Olympische schoonspringster

Op de club van knutselmutsen staat een leuke wedstrijd met als thema de olympische spelen. De opdracht is een stempel te gebruiken waar een olympische sport staat afgebeeld, en een kleur uit de olympische ringen. Ik vond dit zo'n leuk thema, dat ik gelijk aan de slag ben gegaan met Diving Tilda.


Ik heb de kaart simpel gehouden, ik vond dat Tilda zo mooi tot haar recht kwam, en ja, less is more...
Het papier is van Maja Design, Vintage Summer, Het stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, en vorige week eindelijk maar eens besteld. Tilda is ingekleurd met mijn copics.



De bloemen heb ik gemaakt met een stans, weet alleen het merk niet meer (Joy??). Het zijn 3 dezelfde bloemen in verschillend formaat, alle drie 2 keer gestanst. Het idee komt van Noor Design , alleen de gebruikte stans is een andere.



De kaart doet mee aan de volgende challenges:



Bedankt voor het langs komen en een fijne woensdag!

Groetjes Diana.

1 opmerking:

Liefs Ineke zei

Dank je wel voor je deelname aan lovely hanglar or sweet magnolia.
Je kaartje is heel leuk geworden.

groetjes van Ineke