dinsdag 26 juni 2012

Verlate vaderdagkaart

Leuk dat je weer even komt kijken op mij site.!

Dit kaartje maakte ik voor mijn vader, voor vaderdag. Ik zag dat ik h'm hier nog niet had laten zien, dus bij deze. We waren het vaderdag weekend in Zweden met de hele familie, dus had ik h'm meegenomen in het vliegtuig.  Ik blijf het moeilijk vinden, een mannenkaart, en heb er dan ook best een hele tijd mee geworsteld. Gelukkig lees ik dat meer bij de verschillende blogs.


Teddy Bo is gaan vissen, iets wat ook een hobby is van mijn vader. 
Het papier is van Bo Bunny, Barefoot en Bliss. Dat paper padje heb ik al een tijd, maar ik kon er steeds maar niet mee uit de voeten. Af en toe is het toch een gok wanneer je papier besteld. 

Het hekje is van Marianne design, evenals het vogeltje. De sterren zijn van MFT, en de bloemen op het hekje van Magnolia.

De tekststempel is van LOTV, en de tekst klopt voor de volle 100%!!

Nog even een close upje:


Leuk dat je weer langs kwam, en ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.

Nog even een vraagje voor als je een reactie plaatst. 
Ikzelf zie dat mijn volgers gadget niet goed staat, en er dus geen volgers bij kunnen.Dit is zowel bij chroome als bij explorer. Wanneer jullie op mijn site komen, is dan de volgersgadget normaal te zien, of krijgegn jullie ook een foutmelding?

Groetjes Diana.

4 opmerkingen:

ANJA 3D zei

hoi Diana, wat een leuk kaartje.Met een leuke stempel. heel mooi ingekleurd.
Bij volgers staat een fout melding.
Groetjes, Anja

Marlies zei

Een hele mooie kaart voor je vader! Een lief en toepasselijk afbeelding! Ook het papier past er perfect bij! groetjes, Marlies

jolanda zei

super mooi kaartje

Creation by Heart zei

Hoi Diana,
Eerst maar even jouw vraag beantwoorden. Ik heb maar even gekopieerd wat ik te zien krijg op jouw site onder het kopje "volgers"

Onze excuses...

Deze gadget is onjuist geconfigureerd. Hint van webmaster: zorg dat de 'Friend Connect-instellingen - start-URL' overeenkomt met de URL van deze site.

Ik vind de kaart weer super. Zo mooi dat papier met die visjes in combinatie met het plaatje. De sterren zijn van MFT zeg je, wat is dat?? een soort nestabillity?
Je vader was er zeker heel blij mee, met deze kaart en natuurlijk de veelzeggende tekst.
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)