dinsdag 5 juni 2012

Pearl Tilda

Leuk dat jullie mij weer hebben gevonden! Ik heb het scrapvirus weer gevonden, met het mooie weer verdwijnt dat virus bij mij als sneeuw voor de zon.

 Mijn zusje Krista heeft onlangs Pearl Tilda besteld, en ik mocht haar laatst even lenen. Nu had ik haar al even klaar liggen, inclusief scrappies, maar ik kwam er maar niet verder mee. Alleen bloemen vond ik niet zo passen bij dit thema, en een tekst kon ik ook niet vinden. Tot ik zondagmorgen bedacht dat ik nog schelpjes had, en daar kwam ik ook enkele charms tegen. En dus was de kaart snel klaar.


De tekststempel kreeg ik vorige week binnen, en is van LOTV, de schelpjes en vogel heb ik ooit eens bij Pipoos gekocht. Het papier komt bij Art Journey weg, en s van Crafty Individuals.

Nog even een close up van de stempel.


Groetjes Diana.



5 opmerkingen:

nicolet zei

Ja hij is gaaf zo!!!
Groetjes Nicolet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Diana , mooie zomerse kaart,mooi ingekleurd en een subtiel glimmertje gebruikt.Het achtergrondpapier past er ook heel mooi bij met die schelpen,groetjes Miranda

Marlies zei

Een hele mooie zomerse kaart! Lief stempeltje en super details! Het vogeltje past hier ook perfect bij! groetjes, Marlies

Creation by Heart zei

Hoi Diana,
Ja wat gek he, dat je zo met een kaart bezig kunt zijn en dan ineens lijkt de geest vaardig en valt alles gewoon op zijn plek. Soms moet een idee ook even tijd hebben. Hij is helemaal af, mooi kleurcombi en spetterend strikje.
Lieve groeten uit lemmer,
HennyB:)

jolanda zei

super lief en mooi kaartje