zondag 8 januari 2012

Configuration box

Geloof het of niet, maar Krista en ik zijn inderdaad vrijdag en zaterdag naar Art Journey geweest, en zoals ze schrijft, konden we ons inderdaad niet beheersen.... (zal de "schadepost" hier niet melden).
We, althans ik, gingen zonder specifiek lijstje heen, maar daar aangekomen stond me er toch een prachtproject van Liesbeth !!!. Helaas had ze het huisje niet meer en ook de hele kleine klosjes waren er niet meer, maar voor de rest was er in overvloed.... Nu had ik nog een box staan, welke ik al eens wit geverft had en bestempeld met rode swirls. Eenmaal thuis heb ik die opnieuw met muurverf geverft, beinkt en bestempeld. Dat was nog een heel drama, want de oude rode inkt bleef er door heen komen, en ik had h'm al aan de kant gegooid. Krista een berichtje gestuurd dat ik nogmaals naar Art Journey moest om een nieuwe box te halen, of ze mee wilde. Nou dat was geen verrassing, ze wilde graag nog een keer mee!! Nou, zegt ze, het moet toch een beetje vintage, dus dat rode dat er door heen komt is echt niet erg, dus de box er weer bij gehaald en maar weer verder. Gelukkig maar, want ik vind het resultaat best geslaagd!


De rode en witte lapjes heb ik bij mijn mams gehaald, zij quilt heel veel, dus lapjes te over.
Verder heb ik mijn eigen naaidoos er eens bij gehaald, en daar het vingerhoedje, spoeltje en diverse spikerbroekknopen uit gehaald.

De gebruikte stempels zijn van Crafty individuals, Cl-306 en 328. Wat een prachtige stempels zijn dat zeg!




In het bakje bovenop zitten een aantal labels, ook naar een idee van Liesbeth



En tot slot nog enkele close-ups....









Ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden...

Liefs Diana.


4 opmerkingen:

Christina zei

Woww dit is echt gaafff!
Groeten Kristel

Krista zei

Best geslaagd noemt ze dat, mens, niet zo bescheiden, hij is geweldig mooi!

Groetjes Krista

Marlies zei

Hier is eigenlijk maar een woord voor GEWELDIG!! Maar dat wordt z'n kort bericht en ik wil je laten weten dat ik echt alles eraan super vind. Wat een mooie stempels heb je gebruikt en super details! Ik ben er helemaal weg van, zo heerlijk vintage! groetjes, Marlies

Sandra zei

Wat een te gek kastje! Helemaal leuk met al die details. En die foto's zijn zo scherp, erg leuk om te zien. Juist leuk dat rode erdoorheen. Dank je voor je link.

Groetjes,
Sandra