woensdag 28 december 2011

Eindelijk...

....heb ik mijn boekkaart af. Ik ben er geloof ik al meer dan een week geleden aan begonnen, en hoewel we niet eens zo heel druk waren de afgelopen dagen, lopen de dagen toch anders dan je van te voren bedenkt. Eerste kerstdag had ik zelfs zeeën van tijd eigenlijk, omdat onze eters ziek werden en dus niet kwamen. Maar dan toch, kinderen en vriend vrij, dus dan loopt de dag al anders, en daarbij had ik op die dagen ook helemaal geen zin en inspiratie. Ik heb vanmorgen zelfs overwogen dit project maar ergens achter in de kast te leggen, maar dat is me eigenlijk ook te min. Want dan pak ik het ook niet weer op denk ik, en ik moet zeggen dat ik meestal wel de kaart afmaak waar ik mee ben begonnen. En vaak is het resultaat dan ook prima. Zo ook bij deze. Ik vond het helemaal niks, wist niet hoe ik er mee verder moest. Maar ik was vandaag vroeg uit de veren en heb mezelf even toegesproken. Eerst deze af, dan je volgende project.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden....



Het is een boekkaart geworden met een prachtige papier van Maja Design, Vintage Winter. De prachtige stempel van Magnolia is met distress inkt ingekleurd, mijn derde!!! De tag heb ik van mijn zusje Krista gekregen, ze heeft met wit cardstock een aantal voor mij gestanst. Volgens mij zijn alle bloemen van Wild Orchid Crafts. Die zijn zo prachtig telkens weer...



De binnenkant:




En nog even van de zijkant...



Ik geloof niet dat ik er dze dagen nog een blogpost plaats, dus allemaal een goed uiteinde en een creatief en gezond 2012!!!

Liefs Diana.



4 opmerkingen:

Marlies zei

Wauw Diana, wat een schitterende boekkaart heb je gemaakt! mooie papier in een mooie kleur en mooie details! Ook een schattige stempel! Gelukkig heb je het afgemaakt! Jij ook alvast een hele fijne jaarwisseling.
groetjes, Marlies

natje zei

Wauw...prachtig!!
Heel erg mooi gemaakt!!

Ik wens je fijne feesten

Groetjes

Angela zei

Maar goed dat je jezelf toegesproken hebt *lol*.... wat een schitterende boekkaart; erg leuke kleuren en details!!!!
Heb 'n beetje door je blog gescrold; prachtige creaties maak jij zeg!!! Kom zeker vaker langshoppen!!
Een hele fijne jaarwisseling gewenst en voor 2012 veel gezondheid van creativiteit!!!
grt Angela

Krista zei

Hij is geweldig geworden zus! Helpt wel hè, jezelf even streng toespreken, lol!

Groetjes Krista