woensdag 14 september 2011

A pile of Pinguis

Vorige week (eindelijk ;)) mijn nieuwe kerststempels binnen gekregen. Ik had ze besteld in een pre-order en dan duurt het natuurlijk al gauw te lang....
Ja, ja , ik hoor jullie denken, ze heeft ook bijna niks om wat leuks mee te maken en wat een stuk ongeduld, maar ja, dat doet een verslaving nou eenmaal met je hè.

Ik heb met de stempel van Stampavie, Laurance design, deze kaart gemaakt.
Deze vrolijke stempel heet A pile of pinguins, en is ingekleurd met mijn copics.


Het papier is van Marianne design, Winterworld.
De sjaal links onder en de ster heb ik met stickles bewerkt, en de sneeuw is  van Aleene's true snow, met daar over heen action sneeuw. De bloemen heb ik ooit eens bij Wild Orchid Krafts besteld, ik vind ze erg mooi.

Achter de pinguins zit een tag, welke ik heb gesneden met mijn cricut. Strikje van scrappersfloss en een knoopje erop en klaar is je labeltje.



Wat een schatje hè:




Lekker in de glitter:




Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen, en bedankt voor jullie lieve reacties...

Liefs Diana.









3 opmerkingen:

Lia zei

oohh diaan, wat een schattige kaart en super mooie kleuren, ook je andere kaartjes zijn geweldig!
liefs Lia

chantal en sygrid zei

schitterend kaartje diana
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Liberta zei

Hai Diana,

Wat een leuke gezellig kerstkaart is dit.
Ik snap zo goed dat je ongeduldig bent.
De postbode is al helemaal bang voor mij als ik iets besteld heb hihihihi.

Heel veel liefs, Lieb