zondag 22 mei 2011

De afgelopen week nog weer 2 bladen van de verjaardagskalender gemaakt.
Gaat lekker vlot zo, nog 2 te gaan.

Voor september en october heb ik een digitale stampel gebruikt van Teddy Bo en Bea.
Er komen steeds meer en mooiere digi's van uit, erg mooi.
Het papier is van jillibean soup, dutch mustard.








En voor maart en april heb ik voor lekker makkelijk gekozen,
papier (dubbelzijdig) van Graphic 45, Once upon a springtime.







Deze mooie plaatjes zitten in de paperpad (8x8 inch),
welke ik afgelopen week heb gekocht....
(Ja, verslaafd......)






Leuk dat je even een kijkje kwam nemen.
Groeten Diana.




2 opmerkingen:

Christina zei

Woww die zijn schitterend Diana!!
Groeten Kristel

Krista zei

Wat een prachtige pagina's weer, ik kan toch ook eigenlijk niet achter blijven, lol! Nee, ik geloof dat ik me nog maar niet aan het kalender-maken ga gooien ;)

Groetjes Krista